A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальний заклад Сквирської міської ради «Сквирський центр професійного розвитку педагогічних працівників»
Київська область

Освітня студія «Поради та рекомендації до впровадження нового Держстандарту в 6 класі для вчителів мовно-літературної освітньої галузі: ділимося досвідом»

Дата: 11.04.2023 15:53
Кількість переглядів: 63

06 квітня 2023 року у Сквирському академічному ліцеї вчителі української мови та літератури Олександр Заболотний та Світлана Федоренко провели семінар-тренінг під час освітньої студії «Поради та рекомендації до впровадження нового Держстандарту в 5-6 класах для вчителів мовно-літературної галузі».

Олександр Вікторович Заболотний, автор модельної програми та підручників з української мови і літератури, ознайомив учасників із цікавими, змістовними та актуальними завданнями та вправами із нового підручника для 6 класу, що орієнтовані на розвиток певних компетентностей, критичного мислення, творчих здібностей. Він наголосив, що треба використовувати різні методики навчання, щоб зацікавити учнів.

Федоренко Світлана Василівна поділилася досвідом роботи у 5 класі. Повідомила, що важливо проводити психологічні хвилинки, щоб знизити тривожність, емоційну напругу, зняти стрес та налаштувати учнів на успішну роботу на уроці. Розповіла про вправи «Подаруй комплімент», «Квітка настрою», «Прогноз погоди», «Доторкнися до зірок», «Усмішка». У своїй роботі вона впроваджує діяльнісні методи навчання, що є необхідними для всебічного розвитку дитини. Учителька використовує на уроці такі вправи та ігри: «Сигнал», «Мовна розминка», «Баскетбол», «Ключ до знань», «Розгубилися хмаринки», «Впіймай помилку», «Коло ідей», «Збери валізу знань», «Мовознавчий експеримент», «Розмалюй речення», «Креативчик», «Малюнкова розминка», «Творчий конструктор».

Одним із інструментів формувального оцінювання є «Рефлексія». Важливо, щоб п'ятикласники вміли оцінити свої знання, роботу однокласників та учителя, тому варто використовувати картки оцінювання, вправи «Валіза-м'ясорубка-кошик», «Дерево знань», «Однохвилинне есе», «Скриня бажань».

Учасники тренінгу працювали в групах. Вони спочатку на Великодніх листівках написали привітання та побажання колегам, а потім із задоволенням виконали вправу «Кола на воді». Усіх розвеселила та зігріла фізкультхвилинка «Антоніми». Оцінили свою роботу за допомогою фразеологічної круговерті.

Учителі-філологи відзначили важливість та практичну значимість семінару, актуальність отриманої інформації.



« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано