A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальний заклад Сквирської міської ради «Сквирський центр професійного розвитку педагогічних працівників»
Київська область

“Тепер я знаю”: стартував безплатний 5-тижневий курс з української мови та математики для школярів від ГО “Смарт освіта”

Дата: 21.07.2023 10:29
Кількість переглядів: 23

Позитивний досвід проведення кетч-ап класів у 2022 році, що вилився в сотні вдячних відгуків дітей-учасників та їхніх батьків, надихнув ГО “Смарт освіта” на продовження проєкту. Цьогоріч кетч-ап класи отримали назву “Тепер я знаю”. На онлайн-уроки запрошують учнів 4–10 класів. Проєкт орієнтований насамперед на дітей, які не мали змоги повноцінно опанувати шкільну програму й мають труднощі з предметами.

Перша хвиля проєкту вже триває та завершиться 25 липня, друга – стартує 17 липня та триватиме до 20 серпня, а третя – з 3 до 25 серпня.

Зареєструватися можна за посиланням.

За 5 тижнів діти зможуть “наздогнати” пропущені теми з української мови й математики та вивчати нове за допомогою креативних методик викладання, практичних завдань, ситуацій із повсякденного життя.

У статті “Нової української школи” читайте:

на яких математичних компетентностях акцентують у курсі;

що взяли за основу кожного уроку з української мови;

що кажуть учасники та їхні батьки про кетч-апи минулого року.

ЧИМ ОСОБЛИВІ ЗАНЯТТЯ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА МАТЕМАТИКИ: КОМЕНТАРІ МЕТОДИСТІВ

Ідейники “Тепер я знаю” називають його “проєктом про знання тут і зараз”. Вчителі кетч-ап класів не обмежуються скупою теорією, а дають ту інформацію, яку учні точно зможуть інтегрувати в життя.

Навчальну програму розробили досвідчені методисти: з української мови – Наталія Вінницька, а з математики – Юрій Чоп’юк.

“Під час першої хвилі проєкту “Тепер я знаю” ми почали працювати з учнями, які цього року закінчили 4 клас. З колегами вирішили зробити акцент на темах, які поглиблять знання дітей і допоможуть їм не заплутатися в математичному світі, – ділиться враженнями Юрій Чопʼюк.

Також звертаємо увагу на аспекти, яких немає в навчальній програмі взагалі, або на них роблять невеликий акцент лише в окремих класах. Це, зокрема, вміння дітей читати, аналізувати й розуміти тексти. Я неодноразово чув відгуки про те, що діти не розуміють текстів задач, і тоді проблема не в здатності працювати із числами чи формулами, а в самому розумінні умови. Цей аспект ми розширюємо в програмах для всіх класів.

Також ми поглиблюємо навички аналізу таблиць і схем. Діти повинні зчитувати інформацію, подану в різному вигляді – таблиці, діаграми, графіки тощо. Ми використовуємо різні види візуалізації. Це важливо розвивати, тому що без набуття таких навичок дітям буде складно впоратися з різними типами аналізу даних, особливо в старшій школі”.

Юрій додає, що важливо також навчити дітей працювати за алгоритмами, тому вчителі подають математичні завдання, паралельно демонструючи шляхи розв’язання. Ця компетентність допомагає побачити, чи може дитина повторити за алгоритмом, розширити його і продовжити, у такий спосіб починаючи мислити ширше.

Також вчителі курсу хочуть розвивати в дітей вміння передбачати результати та аналізувати їх. Кетч-ап класи враховують шкільний стандарт, водночас подають теми якомога цікавіше, з більшою кількістю візуалізації та прикладних аспектів.

“Проєкти ГО “Смарт освіта” завжди непересічні та актуальні, тому для розробки методичних кейсів необхідно було використати матеріали, які допомогли б дитині не тільки заповнити прогалини в знаннях із певних тем, а і спонукали б звернутися до власного досвіду, до повсякденного життя, – каже методистка з української мови Наталія Вінницька.

Детальніше: https://nus.org.ua/.../teper-ya-znayu-startuvav.../

Джерело: сайт НУШ


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано