A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальний заклад Сквирської міської ради «Сквирський центр професійного розвитку педагогічних працівників»
Київська область

Де готують вчителів інтегрованих курсів: що пропонують ІППО та як викладають інтегровані предмети вчителі-новатори

Дата: 21.08.2023 14:01
Кількість переглядів: 12

Інтегроване навчання передбачає, що учні можуть вивчати одну й ту ж тему на уроках із різних предметів. Це допомагає їм побачити міжпредметні зв’язки та зрозуміти, як ці знання можна застосувати вдома, на дитячому майданчику чи в магазині.

Інтегроване навчання легше організувати в початковій школі, коли вчитель обирає певну тему, наприклад, овочі та фрукти, та вбудовує її в різні уроки – на математиці діти розвʼязують приклади з овочами; на уроках мови – описують та розповідають про улюблені фрукти, а на уроках мистецтва їх малюють.

Щоби провести інтегровані уроки в середній або старшій школі з природничих чи мовно-літературних дисциплін, вчителям-предметникам доводиться або працювати в команді з колегами, щоб розділити обов’язки, хто про що розповідає, або додатково вчитися, аби бути фахівцем інтегрованих предметів.

Та, як розповідають “Новій українській школі” вчителі, повчитися викладання інтегрованих предметів особливо немає де. Часом курси, які пропонують певні інститути післядипломної освіти, короткотривалі й не задовольняють запити освітян повною мірою.

У новому матеріалі читайте:

які предмети найчастіше поєднують в інтегровані курси;

про досвід вчительки з Дніпра, яка викладає біологію, географію та фізику;

як у київському НВК № 157 впроваджують проєктну інтеграцію;

які курси для інтеграції предметів пропонують інститути післядипломної освіти.

Детальніше: https://nus.org.ua/.../de-gotuyut-vchyteliv-integrovanyh.../

Джерело: сайт НУШ


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано